Jimmy choo och bröllop

Nu är jag hemma efter en underbar dag. Har nog nästan ätit ihjäl mig men åh så gott allt var. Brollopet var supermysigt och det var trevligt att träffa en massa folk man inte sett på länge.

I morse kom jag utan problem in på hm:s hemsida med vilket resulterade i på tok för mycket shopping. Har i alla fall stuff för 10 lax i min shoppingkorg på hm nu så jag måste nog rensa lite. :) Frågan är om man ska låta allt skickas hem för att testas först och sedan skicka tillbaka det man minst vill ha eller om man ska rensa redan nu. JAg kommer ju absolut inte shoppa för så mycket pengar hur mycket jag än gillar skor. Risken är om allt kommer hem hit och jag får testa och allt passar att man inte vill skicka tillbaka något. Åh vilka i-landsproblem. ;)



Kommentarer
Postat av: olatidman

hahaha:)

2009-11-15 @ 03:48:11
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback