Partypix

Här kommer lite bilder från Roberts 30årsfest.


Jag, Ellen och välkomstdrink


Förrättstime


Mycket god mat var det ska ni veta.


Räkbakelse


Vackra Ellen


En klassiker! Man blir aldrig äldre i sina poser än fjorton ibloggvärlden.


Födelsedagsbarnet gillar sin ketchup. Tydligen funkar det även till tacos har jag hört rykten om.


Och så en till V-bild.


Och kvällens sminkning. Snyggare brud får ni leta efter. Haha!


En T-björn


Anka, Räka och Nut. Låter som ett bra namn på ett band.


Bröderna Böök


Sofia kör ett partytrick med sitt trasiga armband.


Och här kommer efterrätten. Tydligen missade jag att ta kort på huvudrätten men det kanske inte är så konstigt eftersom jag var helt inne i att äta just då. Det var otroligt gott.


Gottegrisen nummer ett är glad här vill jag lova. Åt nämligen inte bara en efterrätt. :)


Snyggast på festen var Malin. Och då snackar vi inte bara hennes grymma outfit med paljetter.


Fånigast på festen var som vanligt jag och Sofia.


V-tecken funkar alltid.


Vad kollar böökarna på här kan man ju fråga sig.


Sedan blev det bomullsfabriken där vi dansade natten lång.

Kommentarer
Postat av: EEMELIE

det är kul! :D

hahah, nja. :D

2009-11-02 @ 21:52:57
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mäh, det var ju bara snygga bilder på mig.... Eller ja, inte snygga kanske men med tanke på vilka kort du beskrev fanns i din kamera har du ju varit jättesnäll här ju. Bäst för dig! ;)

2009-11-02 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback