Yeey!

Hämtade ut ett stort paket idag. :D

 

Det paket var fullt med Jimmy Choo.

 

Skorna är helt otroliga men varför ska jag ha så små fötter?

 

Nu är bara frågan vad jag ska behålla av allt det här. Två grej har jag redan valt bort. Den "prickiga" strassklänningen. Det var på tok för stor och satt inte alls bra på mig fast det var en small. XS lär ju inte finnas kvar heller men jag tror inte att jag gillade den i alla fall. De svarta skorna med nitar är också bortvalda. Armbanden var apstora på mina smala handleder men man kanske kan ha dem i alla fall. Skorna med leopardmönster var svåra att gå i då de glappade för mycket så de åker nog tillbaka.Sedan kanske det är onödigt att ha både de blå och svarta i samma modell. Frågan är vilka jag ska behålla bara. Blå skor har jag nog inga så de är nog smartaste valet. De grå mockaskorna är supersköna. Så mjuka så det känns som om man inte har något på fötterna. Alla andra skor var liskom rätt hårda och kommer ge skoskav efter bara några minuter. Men man kan ju härda lite. Är lite osäker på paljettkoftan med. Den var skön men jag vet inte om jag var så förtjust i modellen på mig. Måste testa den en gång till.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback