Det finns vänner och så finns det VÄNNER

I dag har verkligen vart en skitdag på jobbet. Trött, febrig och tjock i huvudet. Sedan har det inte vart den roligaste arbetsdagen heller. Folk på jobbet är allmänt tråkiga och stressade.

Sedan avslutades dagen av att en kund ringer mig och är sur för något som inte alls är mitt eller någon annan på vårat jobbs fel. Så jag får en mindre utskällning och ett klick i luren. Not nice alls! Så efter att jag chockat alla på jobbet med att visa att jag kan bli sur och förbannad jag med så gick jag hem. Jag muttrade och svettades och ringde allt och alla jag kom på gör att få prata av mig. Ingen svarade så klart. Väl hemma vid dörren så hänger det en påse på dörrhandtaget.


Det här kärlek ska ni veta.


Ett förkyldningskit med allt man kan tänka sig för att kurera sig. Till och med extra mjuka snytisar. Som sagt! Detta är kärlek det. Tack underbara Sofia för att du finns. Me löööv U! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var verkligen no big deal. Fast var du tvungen att lägga upp en bild där min enormt kladdiga lapp var med? Hade hoppats att du skulle vara hemma igår också, tänkte komma förbi med lunch men tji fick jag.

2009-10-22 @ 08:16:52
Postat av: Sanna

Sötnos då! Nej jag måste tyvärr jobba. Även om det tar emot. I natt har jag febrat som en liten gris så sängen var helt blöt av svett. Så Nu hoppas jag att jag fått ut allt för i morgon är det dags. :D

2009-10-22 @ 08:32:31
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback