Gårdagens shopping


I går fick jag med mig lite grejer hem från stan. Lite billiga plagg från H&M. Bra att ha på jobbet typ. Lite rea var det ju med. Sweet! Tröjan är en riktig Sofiatröja då hon är galen i färgblock på allt man kan tänka sig. Hittade dock en randig paljettklänning på cubus i massa starka färger som jag hoppas hon kikar på. Den var assnygg!

Telefonen är en skitmobil typ men jag var tvungen att ha en då min inte vill funka så bra med. Så nu har jag en fungerande privat mobil igen. Skönt! Dock är det störigt att behöva släpa på 2 mobiler hela dagarna. Tur att man är tjej och har handväska. :) Som sagt så var det en billig skitmobil som jag kunde hämta ut gratis på det billigaste abonemanget jag har. Jag använder ju som sagt mest jobbmobilen och har bara en privat för att folk som inte har det nummret ska kunna nå mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nya kläder är ju aldrig fel och ja, den randiga tröjan är en riktig "Sofiatröja". HM antar jag? (tycker det ser ut som det på lappen)

2009-10-30 @ 06:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback