Har ni saknat mig?

Jag är tillbaka. Det blev en liten oförberedd paus i bloggandet. Ibland är det bara så i livet att allt inte funkar som det ska. Den här gången var det jobbet som typ tog över hela min hjärnkapacitet. Inte allt för skoj med andra ord. Dock har det hänt en del skoj mitt i allt elände.

Se fram emot massa härliga inlägg om abolut inget vettigt eller viktigt. Men ni älskar ju mig i alla fall trots dåliga dagar, eller hur? ;)

Har även lite planer för bloggens framtid. Lite förändringar kommer och ni kommer även få följa mig på mina äventyr under november. Då ska jag nämligen testa en ny vana i mitt liv. Om den är bra eller dålig återstår att se. Ni får så klart följa utvecklingen.

Nu ska här i alla fall ätas lite och ses på top model. Vi hör senare så ska jag berätta lite om vad ni missat. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen tillbaka!

2009-10-15 @ 23:05:17
Postat av: Sanna

Tack Sofia! Tack så mycket! Bugar och bockar. :D

2009-10-18 @ 00:18:39
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback