Kryssningen


Hej hopp! Här kommer äntligen lite bilder från kryssningen. Försökte mig på ett litet bildspel och det var ju inte helt lätt. Ni får ha helt enkelt låta bli att klaga på musikklippningen och allt annat ni kanske vill klaga på. :D

Vi var i alla fall the shit på den där båten. Folk frågade till och med när och var vi skulle uppträdda för vi glittrade så dant. Vi träffade även ett helt gäng med trevliga männinskor. Detta kan jag absolut göra om. :) Nu ska jag nog dra mig till sängen och sova lite. Vi hörs imogon.


Kommentarer
Postat av: ellen

Jihu.... vilka bilder vi hade bra kul nu får man vila sig i veckan ...om det går... så äta lite mindre vi åt ju för en hel vecka vi hörs kramen.

2009-10-26 @ 08:23:20
Postat av: Sofia

Kul med bildspel! Fast du, som vanligt är vi riktigt kassa fotografer för oj vad många suddiga bilder. Men så brukar det ju bli. ;)

2009-10-26 @ 13:42:32
Postat av: Sanna

Nej men det är kameran som inte klara att ta bilder i mörker. Eftersom den då var inställd på natteffekt så måste man hålla apstil i typ flera minuter typ om det ska bli bra. Sedan så blev bilderna ännu suddigare i bildspelet. Ditt minneskort har jag inte fått igång. Det kommer upp en ruta om att det msåte formateras men gör jag det så försvinner ju allt. Du får nog lämna in det för det går säkert att rädda. Hur ofta formaterar du minneskortet? Jag är på tok för slarvig med det utan tömmer den bara på bilderna mest. Måste skärpa mig med det för jag läste mig till att det kunde vara orsaken till minneskortsfel.

2009-10-26 @ 13:59:24
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback