Mallorca (dag 7)

Här kommer de sista bilderna från resan. Hade helt glömt bort att lägg aupp dem. Det är dock inte så många eftersom det var en slappardag vid poolen mest hela dagen.


Kalle och jag äter brunch vid hotellets lilla privata strand.


Vår lilla utsikt just då.


Sedan vart det poolhäng.


Och lite glass.


Denna glass är ju inte helt lätt att äta utan att det ser obscent ut.


Kalle torgar sina badbrallor efter allt badande.


Liten utsiktsbild från vår terass.


Och en till.


Jag sitter och väntar på Kalle och tar en drink i skuggan. Vi ska nämligen iväg och äta och strosa lite i palma nova sista kvällen.


Gåbild


Ganska tomt på stranden så där framåt eftermiddag/kväll.


Kalle äter mat. Titta noga! Är det inte sås på hans tallirk?


Kolla in så röd jag är i nyllet. Haha!


Kvällen spenderades med en massa in och ut i affärer som jag tyvärr inte har några kort på. Vi tog en paus på en bar och vad passande.


Det var West Ham match på tv. :D De förlorade dock.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jippi, äntligen de sista Mallisbilderna, vad härligt det ser ut! Aj lööööv Calippofotot! ;)

2009-10-10 @ 18:19:44
Postat av: wear a smile, it goes with everything



Faan va härligt!

Jag har precis kommit hem från Cypern :)

Det var kanon!!!



Vart på mallis var ni?

2009-10-12 @ 18:49:26
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: wear a smile, it goes with everything



Faan va härligt!

Jag har precis kommit hem från Cypern :)

Det var kanon!!!



Vart på mallis var ni?

2009-10-12 @ 18:49:57
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: JuliAaAaA

Jag ser såsen!!!

2009-10-13 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback