Panik!

Åhh! Min chef ringde och väckte mig. Jag hade gått och lagt mig tidigt eftersom jag inte mår allt för toppen ännu. Sedan hade jag ju sovit i omgångar hela dagen. Vad resulterar detta i då? Jo nu har jag legat i flera timmar i sängen och snorat och snytit mig och vridit och vänt på mig. Kan inte somna om. Måste snyta mig hela tiden, eller dricka, eller kissa för jag druckigt för mycket, eller ta ännu en alvedon för huvudet känns som det är på tok för mycket tryck i det pga allt snor.

Åhhh! Inget skoj allt att vara sjuk och inte kunna sova. Det är ju bara när man sover som man inte märker att man mår dåligt. Ja ja! Nu har jag skrivit av mig. Nu är jag för övrigt hungrig med eftersom det var x antal timmar sedan jag åt. Mupp! Ursäkta detta sura nattinlägg men jag vill ju orka med dagen imorgon med för då måste jag nog pallra mig till jobbet för jag har en hel hög som väntar på mig. Vad skönt det vore att ha ett jobb där det inte märks om man är borta. Inte nog med att man mår dåligt för att man är sjuk. Man mår ju nu också dåligt över att jobbet blir lidande. Dubbel ångest alltså, och nu inatt trippel eftersom jag inte kan sova.

Mat, neseril och film kanske kan få mig att slockna. Jag har i alla fall inte lyckats se en hel film förut under dessa sjuka dagar utan att slockna. Värt ett försök med andra ord. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback