Bilder från resan (dag 6)


Den här dagen åkte vi in till Palma för lite shopping.


Vi strosade runt lite här och där för det var inte helt lätt att hitta.


Vi gick och gick.


Och gick.


Tills vi hittade ut.


Tills vi kom till kateralen.


Korttime!


Snyggast frilla i stan efter allt banande och blåsande.


Skoskav?


Och så lite kikande.


Utanför katedralen kunde man åka häst och vagn men det var svindyrt så vi sket i det.


Vi gick in istället.


Man fick så klart inte ta några kort där inne som vi och alla andra turister sket i totalt.


Tuff del där inne med massa skulpterade fiskar på väggarna.


Det var rätt högt till tak.


Inne på den lilla gården som låg där.


Sedan gick vi mot stan och såg massa spännande människor. Levande statyer var de här 2. Läskigt när de sitter så där still och sedan rör på sig när man går förbi.


Fast dfen här snubben var läskigast då det kändes som han var ute efter mig hela tiden. Förföljde mig och såg läskig ut. En ung hjälte kom dock och tog upp striden med denna skurk. Heja!


Sedan lunch på subway.


Mums!


Sedan vart det in och ut i hundra affärer typ.


Tills vi fick nog och satte oss på en uteservering och tittade på folk och pratade hela kvällen över lite öl.


Kolla vilken snygg kille jag har. *ler*


katedralen by night när vi var på väg hem till hotellet igen.


Där vi hade fått besök utav en söt liten öddla ute på terassen.

Mer bilder kommer imorgon. Nu ska jag se survivor och sedan måste jag göra mig klar för kvällens fest hos Robert.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med en massa kortt, jag har sett så mycket bilder att det nästan känns som om jag var med. ;)

2009-09-26 @ 17:03:26
Postat av: Walentin

sweet ;)

2009-09-26 @ 21:15:30
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback