Resan (Dag 2)

Här kommer lite bilder från dag två.


Vaknade upp till regn så det blev ingen frukost ute precis. Annars kunde man sitta här.


Kalle var ju nöjd eftersom det fanns badkar. Dock var han inte så sugen på att vara med på kort. :D


Jag hade ju mina fina tofflor från Primark som jag fått av Sofia med mig. Skönt på de kalla golven.


Men en bacardi breezer på vår terass blev det i alla fall.


Och då började solen titta fram.


Och så spelade vi en hel del kort på den här resan. Vi hängde bra mycket på terassen till våran lägenhet.


Sedan ner för lite lunch i palma nova. Inte många som badade dock.


Dagens lunch blev....


...pizza.


Och jag shoppade ett par brillor som jag ser ut som en fluga i men oj så sköna.


Efter maten slängde vi ihop ett litet sandslott.


Och strosade runt på stan.


Sedan tilbaka till hotellet för att ta sig en liten drink


och ett dopp i poolen.


Där jag visade upp hur "smidig" jag är. Haha!


Fixa till sig inför middagen på kvällen och tyvärr blev det inga fler kort den kvällen. Vi blev kvar i hotellbaren ett bra tag på kvällen då det vart sådant åskväder så ingen vågade gå ut. Tanterna skrek till barje gång det small och det var riktigt underhållande.

Fler bilder kommer senare eller imorgon. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jippi, fler bilder!

Som jag sagt förut; hotellet ser ju verkligen najs ut. Gud, jag är så avis, vill också åka på semester...

2009-09-22 @ 22:17:04
Postat av: Sanna

Ja men du får suga lite på karamellen eller vad man nu säger. Fler bilder kommer imorgon. Orkar inte sitta och ladda upp för det tar sådan sketans tid. ;D

2009-09-22 @ 23:41:08
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback