Skit!


I dag är inte min dag. Allt går åt skogen. Höll på att säga upp mig från jobbet bara för att datorn strulade så illa är det just nu.

Eller vadå inte min dag. Inte min vecka, inte min måna, inte mitt år typ. Likabra att skjuta sig i huvudet typ. Jag som brukar vara bra på att hålla humöret uppe är nu totalt i botten. Tog åt mig asmycket av blondinskämten på jobbet och ville typ skälla ut allt och alla utan andledning. Jag mår helt enkelt inte vidare bra just nu. Hoppas på en bättre dag imorgon. Inte nog med att det redan är en bajsdag idag. Skorna kom och jag gick och hämtade dom nyss. Tror ni inte de var förstora eller? Jo så klart. Kan man plastikoperera fötterna? Ska testa med en slula för den ena skon är så stor så den inte bara glappar. Den sitter inte ens kvar på foten. Skit, skit skit!

Så nu har jag klagat av mig och ska sätta mig med några påsar chips, läsk, kinderägg och babybel i soffan. Då känns det i alla fall bra för stunden. Och om man ska se possitivt så händer det en hel del skojiga saker runt om som jag gläds åt. Tur att alla inte det lika illa som jag just nu så man kan uppehålla sig med att leva lite genom andra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback