Dagens outfit


Miss Piggy in da house! Oh yeah! Har gått omkring som en rosaglittrande discoboll på jobbet idag. Efter jobbet var planen att shoppa loss på stan men det blev inte så. Kalle kom och plockade upp mig och sedan har vi letat efter det perfekta planket att ha på uteplatsen. Vi hittade inget bra så det blir antagligen att bygga något. Vi vill ju inte ha insyn och kattsäkert ska det vara. Någon som känner sig manad att snickra plank i sommar? :D Blir nog till att rycka pappsen i armen. hehe! Nej nu blir det fläska i soffan efter mitt sibyllameal och kolla på lost.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Illa att ni inte hittade något bra plank. Kolla din jobbmail så kan du se vad jag hittat, kanske duger det? Tycker ju inte ni bör lägga en halv förmögenhet på ett usla plank som ni förmodligen får riva och slänga när ni flyttar därifrån. Nej, nu måste jag sova (igen ska väl tilläggas, somnade i soffan vid 9 och vaknade nyss. Därför har jag förresten inte ringt som jag lovade att göra:( ), jag ska ju till El Stockholmo imorgon och lära mig allt om kreditbedömning och tåget går redan 06:27 från Norrköpings C. J....r i min låda vad tidigt måste jag säga!

2010-04-14 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback