Klämmer in ett bloggparty


Hur i hela friden jag ska hinna med allt i morgon ska bli spännande att se.

Jag ska jobba, hämta nycklarna till lägenheten, titta på tapeter, hämta inbjudningen till bloggfesten på palace, träffa tjejernaför lite käk och mys hemma hos Johanna i Skärblacka eftersom Gunilla är hemma i länet, gå på bloggfesten. Förhoppningsvis hinner jag shoppa något att ha på mig med för så långt har jag inte kommit. Har dock inte packat ner mina skor än så den fronten är ju lugnt.

Kom ihåg mitt måtto: A Girl's Just As Hot As The Shoes She Choose.

Kommentarer
Postat av: Mr Kidblad

Hej på dig Sanna!! Vart skall ni flytta?? Ha det bra!!

2010-04-08 @ 23:57:01
Postat av: Sanna

Det blir till era trakter. :D

2010-04-08 @ 23:58:53
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback