Packningsdax


Och så går vi på ännu en låda. I morgon ska vi på besiktning på nya lägenheten. Sedan hoppas jag att det bara är att sätta igång att fixa till. Hoppas dock att de står för visa grejer. Ser inte fram emot våra nya fula badrum annars. Halllå 80-talet säger jag bara. Men men! Är det hyres så är det.

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran med så jag kan ta ordentligt med förebilder. Måttband med så man kan börja planera lite. Speciellt min blivande lilla walk-in-closet ska mätas. Med tanke på att det är kläder som fyller flest flyttkartonger här så är det ju skönt att få till den så snabbt som det bara är möjligt. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

hörde jag Tradera....? Har precis för mig att "någon" sagt att hon skulle göra en rejäl rensning och slänga en hel del kläder och sälja massor på Tradera, eller? Kanske är det bara jag som inbillar mig för jag tycker nog det låter som om det mesta visst tenderar att bli packat inför flytten. Eller har jag fel? ;)

2010-04-07 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback