Man tager vad man haver

Idag trodde nog grannarna jag var totalt dum i huvudet. De tittade på mig ordentligt där jag stod och mördade häcken på framsidan med en kökssax. Ja vad gör man inte när grenarna blir för långa. Dock är det bara det värsta som rykt idag. Ska införskaffa mig en häcksax så det går lite fortare och ser lite bättre ut. Dock var jag så illa t vungen att göra något på en gång just nu. När det regnat så har busken tygnt ner sig och man kommer knappt förbi mellan husväggen och häcken. I alla fall inte utan att bli dyngsur och så vill man ju inte starta dagen när man ska till jobbet. Nu är det i alla fall inga problem med det i morgon bitti. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är rolig du! Nu vet jag vad du ska få i inflyttningspresent av mig, en sekatör eller en grenklippare! Ha ha!

2010-08-13 @ 08:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback