Superkul

I lördags var det askul och det blev så lyckat. Nu när det hela är över har jag tagit tag i att gå till vårdcentralen och är nu sjukskriven för virusinflamation i halsen. Sängläge tills söndag är det som gäller. Ska aldrig mer bara köra på när jag är sjuk. Har ju dragit på den här förkyldningen typ en månad. Dessutom har jag ju andra skavanker men jag försöker att inte tråka ut er med mina sjukdomar här. Vissa saker är ju helt enkelt för tråkigt att skriva om och aningens privat. Vem vill läsa en klagomålsblogg liksom. Eller kanske är det intressant att veta hur många snytrullar i veckan som går åt osv. haha! Nej då. Nu blir det sängläge igen. Doktorns order. Så tråkigt bara. Jag vill redan tillbaka till jobbet. På riktigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback