Kommentarerna funkar inte

Av någon anledning så går det inte att kommentera på mina senaste inlägg har jag fått höra. Hoppas att det funkar bättre med detta inlägg.

Om du läser det här kan du ju testa att kommentera så jag vet om det funkar eller inte.

I dag har jag i alla fall haft en riktigt skitdag på jobbet. Dock blev jag gladare när Conny hade köpt fika till oss. Efter jobbet så träffade jag Sofia för ett afropass på friskis. Efter det kände jag mig ännu gladare. Sedan när jag kom hem stod Kalle i köket och lagade mat. Då var glädjen total. Så nu är jag mätt och matlådan är fixad tills imorgon.

Nu blir det slö i soffan ett tag tror jag. :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Funkar det? Vi testar! :D

2010-02-04 @ 22:00:18
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sofia

Nu verkar det ju funka!

2010-02-04 @ 22:51:44
Postat av: Sanna

Tackar! Då är ju allt som det ska igen. :D

2010-02-05 @ 08:26:31
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback