100131

Sista dagen på januari och sista dagen på helgen. Detta betyder att 1 månad är avklarad av mina nyårslöften. Det har gått helt ok bra faktiskt. Nu är sista svullardagen på helgen med. Jag har denna månad gått ner 2 kv bara av att inte äta så mycket onyttigt hela tiden. Nice!

Nu ska jag Nog försöka min på att även hoppa chipsen på helgerna under feb. Det finns ju så mycket annat gott man kan äta har jag upptäckt under mina chipsfria vardagar. Dock gäller inte detta när det är partaj eller liknande. Ska bara inte köpa hem åt mig själv. Det kan bli svårt men testa kan man ju alltid göra.

I går var det en rätt lugn kväll. Vi hamnade på delis ett tag och sedan lite mat och hem och se robinson. Tidig kväll utan utgång med andra ord. Skönt! Vart lagaom helt enkelt. Är rätt sliten idag i alla fall och så är jag värsta snorungen. HAr nog dragit på mig en förkyldning är jag rädd. Eller så är det bara en extra snorig dag. I går var det ju så kallt så man var tvungen att åka taxi så fort man skulle en meter typ.

Nej nu ska jag titta på project runway och käka frulle.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du varit och hållt dig till alla löften en hel månad. Nu är det ju "bara" två månader kvar fast februari är ju en kort månad med bara 28 dagar så det är väl inga problem?

Jisses vilken träningsvärk jag har idag! Ryggontet är bättre men så försökte jag med allt jag kunde komma på igår för att lindra det; Zon, ligga på spikmatta en stund, varm vetekudde och olika stretchövningar. Är ju fortfarande sned i hela kroppen och går som en krokig gammal gumma men så länge jag slipper vrida på mig så härdar jag ut. Träningsväken säremot är inte av denna värld! Armarna, baksidan av låren och röven, aaaaajjj! Som jag sa, ingen träning för mig idag för då kan jag nog inte röra mig alls imorgon.

2010-02-01 @ 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback