Håll tummarna

Nu gäller det att hålla tummarna. Har fått nys på en 3:a som ska bli ledig som har dörr ut till ett stort garagetak. Där skulle jag då tillsammans med hyresvärden få planera en uteplats. Än så länge vet jag ej storlek eller hyra på kalaset men man kan ju hoppas att det är perfekt. Och det fore ju nice om man kunde få till en riktigt stor uteplats med. Kan man ha gräsmatta på ett tak är ju frågan? Hoppas hoppas bara att det är något att ha och att jag i så fall får det. Dock är ju det värsta med uteplats mitt i stan att alla kan kolla ner på en. haha! Men man får la ha lite parasoll och grejer.


Typ så här kanske det kan se ut efter jag satt igång. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback