Mega-LOL!

Svinpäls må vara charmig men speciellt vacker är hon nog inte. I alla fall inte på kort. Tog några precis när hon låg i mitt knä.


Hon älskar att slicka på allt. Speciellt mina händer. Tugga är också mysigt tydligen.


Så här butter ser hon ut när jag inte klappar henne. Helt otroligt vad högt hon spinner. Jag har haft många katter men den här kissen spinner så högt så man undrar om det är på riktigt.


Sedan skulle hon upp och slicka på kameran. Då lyckades jag ta den här bilden. HAhahaha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, som sagt, inte är hon vidare vacker Svinpäls, men gullig det är hon allt!

2010-01-25 @ 19:54:41
Postat av: Casandra

Nemen gud vilken puttignuttig katt :) jättesöt!

2010-01-26 @ 21:42:30
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback