Mina löften


Yeey! Dag 1 på detta år har gått ochjag har inte brytit något av mina nyårslöften. Starkt jobbat! Tankarna snurrar runt en hel del annat. Det här året ska bli bra. Jag ska kasta bort allt som tynger mig och inte ger mig glädje. Varför ska man vantrivas i onödan? Jag har inget jag måste bevisa eller något jag lovat. Detta år ska jag helt klart låta mig själv stå som nr 1. Det kommer bli ett toppanår det är jag säker på. Trots saker just nu som är jobbiga och saker jag inte mår bra av så vet jag att det snart är över. Är så glad att jag har min familj, vänner och mina underbart söta katter.

Här är saker som ska göras detta år.

  1. Flytta
  2. Resa så mycket jag bara kan
  3. Sluta ta åt mig av elakheter, hej jag väger, säger och gör som jag vill. Så det så! :D
  4. Inhandla en systemkamera. Har ju vart sugen på en bra länge.
  5. Skriva en bok. Ok jag kanske inte är så bra på att skriva men gud vilken grym fantasi jag har. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

En sak har du väl glömt nu va? ...Ta körkort!

2010-01-02 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback