No more studielån

Hurra för mig! Jag har äntligen betalat av mitt studielån. Nu är det en räkning mindre i månaden från och med nu. Sååå skönt!

Jag har sedan i morse suttit i telefonkö till alla möjliga ställen. Csn, skatteverket, Kvinnokliniken, Ellos, Unionen och Lundbergs. Nu är det mesta av mina ärenden lösta. Dock har jag fortfarande bytt efternamn ofrivilligt. Hoppas de löser det snabbt så jag får tillbaka mitt vanliga efternamn. Den här månaden känns det som om allt som kan gå fel har gjort det. Fått räkningar som är fel, fått mitt efternam bytt fast jag inte velat, och fått kallelse på saker jag redan vart på.

Nej nu måste jag få i mig lite lunch.

/En nu för tiden helt vanlig Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Härligt å slippa studielånet iallafall.

Hur får man sitt efternamn bytt utan att vilja det :S

2010-01-25 @ 13:22:27
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sofia

Superskönt att du löst studielånet! Tråkigt att de tabbat sig med ditt efternamn men med lite tur har du snart fått tillbaka det. ;)

2010-01-25 @ 19:53:40
Postat av: Johan W

Om en av de där räkningarna gäller mitt spel som det strulade med så har jag kvitto på när jag skickade tillbaka det. Hör av dig isåfall. Ha det bra o ät inga fler av de där vidriga pytterna :-)

2010-01-26 @ 19:29:32
Postat av: Karin

Lol, hur känns det att ha ett tråkigt sson-namn? Trist va! ;)

2010-01-26 @ 21:10:53
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback