Underbara dag

Åh så skönt med lördag! I går var det min första svullardag eftersom det var fredag. I dag väntas mycket mer mums. Älskar helger. :D

I veckan som var var jag på 2 visnangar. Dock var inget av det något som jag kommer ta. Ska på en visning på ett hus idag med men det blir det nog inte alls något med. Men skoj att titta i alla fall och man kanske vinner en miljon eller något. Ska köpa en triss på vägen hem om det var något att ha. hehe!

Annars blir det nog en lugn dag/kväll. Kanske bio och robinson och lite småplockandes hemma. Men först blir det som sagt visning och så ska jag se till att köpa kattmat. Svinpäls äter mig ur huset. haha! Nej då men gud vad fort en 10kg påse tar slut.

Nej nu blir det lite frulle magen och en dusch. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback