Lite fattigare

Idag har det som sagt spenderats både tid och pengar på IKEA, Biltema och Ikanohuset. Min vapendragare Sofia var med och efter en stund kom nästa favvotjej (Ellen) och mötte upp oss. JAg har spenderat kvällen med att skruva och ha mig men är ej klar än. Visar bilder när det är klart. Vart i och för sig lite klädshopping med som jag kan visa upp. Först kommer dock lite bilder från dagen.


Sofia på väg in på Biltema för att äntligen få tag på sina stora zinkkrukor.


Testar "IKEAS" badkar.


Ja ibland spårar det ur kan man ju lugnt säga. Haha!


Ellen i sin snygga klänning från Monki. Jag minus en arm.


Lunchbuffé på Ikanohuset där vi åt tills vi storknade. Vi snackade Lady Gaga som vi kanske ska se i Budapest i höst. Annars blir det i Malmö. Men det vore ju bra roligt att komma iväg på en utlandstripp när man ändå är igång.


Tokrea på H&M????


Och dagen avslutades med glass på parkeringen i solen.

Nej nu ska jag skruva vidare. Lägger upp lite bilder på klädshoppingen senare. Imorgon ska det borras med min nya borrmaskin med. Det blir spännande. Universal Appeal goes Byggare Bob ftw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback