My friend

Idag har jag hängt med en av mina trognaste vänner. Har kännt mig lite deppig inför sommaren då jag känner mig lite övergiven. Men då är det tur att en av mina underbara vänner vet hur man peppar upp mig. Hon är så bra och generös. Hon ger mig mat när jag är hungrig, kör runt mig dit jag vill och idag har hon även inhandlat lite grejer på hm:s rea till mig. naaaww! Sött va? Det värsta är att man inte kan umgås för mycket med henne då det lätt leder till ångest. Ibland kan vi bli riktigt osams. Oftast dagen efter man vart ute och svirat brukar vi inte vara så vidare bra vänner. Men dagar som den här är hon verkligen toppen. Visst att man måste slita rätt bra för att kunna umgås med henne men det är det helt klart värt. Om ni undrar så heter min vän Visa.



Kommentarer
Postat av: Karin

Om du nånsin känner dig ensam i sommar kan du alltid ringa mig. Jag är för det mesta hemma och har semester nu och skulle helt klart behöva lite sällskap... även om jag inte köper nåt åt dig... ;)

2010-07-02 @ 23:13:33
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback