Mysdag

Idag har jag vart en riktig mysdag. Förs sov jag länge så jag var utvilad. Sedan åkte jag med Sofia till ingelsta och kollade in lite affärrer. Shoppade inget! Duktiga jag. :) Sedan följde jag med henne hem. Man blir verkligen bortskämd när man umgås med Sofia. Speciellt magen. *ler*


Det var 28,4 grader i vattnet. Sweet!


Sofia fixade smarriga drinkar.


Ok att jag håller in magen men jag ser ju ganska smal ut här. Dock väldigt blek. Bra tagen vinkel Sofia. Haha!


Mer drinkar. Mys!


Jag kröp ner i dynboxen  och skrämde skiten ur Sofia. Nästan i alla fall.


Sedan kom Johan hem och visade hur man gör när man badar.


Kvällen avslutatdes med grillning. Tack för en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback