Semester

Bloggtorka eller rättare sagt har lusten att blogga försvunnit. Det finns så mycket annat som är roligare att göra när man är ledig. Och det som inte är roligt är nog behövligt. I går möblerade jag om i sovrummet och det blev mycket bättre. Sedan kom Kalle hem oväntat. Han skulle jobbat borta i veckan men så blev det inte. Yeey! Annars har det inte hänt allt för mycket på sista diden. Njutit av att kunna vara uppe sent och tagit långa sovmorgonar. Hängt med Johanna lite, shoppat på rean och gosat med kattern. Ja just det ja. Jag har ju fått svinkopper eller något med men det reder sig. Självklart ska man vara sjuk när man är ledig. Men det kunde ju vart värre. Här kommer lite bilder från sist vi var ute. Har ju inte lagt upp de förut.


Vi hade först trevligt besök.


Som var snälla och hjälpte oss med att sätta upp planket.


Danne grillmaster fixade krubbet.


Och så tittade det på fotboll.


Jag fick hål i stjärten. haha!


Jessica hade klänning.


Sedan hängde vi på grand.














Och vi dansade....


...så svätten lackade.

Snart dags för lite party igen känner jag. Det var kul!







Kommentarer
Postat av: Sarah

På sommaren har man så mycket annat att göra än att blogga!

2010-07-21 @ 01:21:53
URL: http://senanatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback