Välfärdskilon

Semestern kanske visar så mycket solbränna än så länge. Det kommer nog inte bli så mycket mer sol den här veckan heller.  Vågen däremot har fått lite mer att bita i men vad gör det. Livskvalité vittnar det ju bara om. Fast jag går nog ner till under 50 efter semestern igen när jag slutar svulla så dant. :) Man vill ju inte att det ska sluta med att man har en röv som hen hel världsdel precis. Det passar i alla fall inte till min taniga benstomme. Sorry Sean Banan men så ligger det till. :D

I morgon bär det av till IKEA med Sofia. Hurra! Jag är tokig i att gå på IKEA och liknande. Kalle hatar allt man kan handla i förutom pizzerior så han är glad att han slipper följa med. Jag ska inhandla lite gardiner och småprylar till hemmet. Förhoppningsvis hittar jag en bra hatthylla med. BArstol till mitt sminkbord osv. Ja ni får la se vad jag hittade när jag vart där. Sov gott alla små trollungar. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback