Barcelona 2010 dag 2, del 2


Jag och Kalle har precis gått in i Parc Güell.


Ellen var duktig och kämpade sig upp längs backar och trappor med sin brutna fot.


En liten paus längst vägen


Kalle gillar att stoppa saker i hål.


Dit är vi på väg.


Där passade grabbarna på att handla billiga solbrillor


Min fina Kalle kolla utsikten


Sofia på en fin del av ormbänken.


Man liksom fick ligga ner om man skulle komma i kontakt med ryggstödet.


Hela gänget utom Sofia som så klart tar kortet.


Salamanderfontänen på vägen ner.


Och på vägen mot bussen så stannade vi för lite glass. Jag åt en Ben & Jerrys.

Mer bilder kommer en annan gång. Nu ska jag passa på att njuta av det fina vädret i Sverige istället.

Kommentarer
Postat av: sarase

härliga sommarbilder från Barcelona :) Tur att vi har fått sommar här hemma också!



Jag skulle vilja tatuera in en ängel i svartvit , sen något litet motiv/tecken bakom örat, samt eventuellt nångonvacker blomma med tribalmönster i bakgrunden vid ljumsken :) Men det gäller ju hitta perfekta skissen...

2010-06-06 @ 17:05:30
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Sofia

Satan vad vi var kulturella. ;) Jaja, härligt var det iallafall, och, som sagt, jag åker gärna igen om det är så! :D

2010-06-07 @ 11:01:17
Postat av: Sofia

BTW, klockren bildtext till bilden på Kalle och lejonet, ha ha!

2010-06-07 @ 11:02:09
Postat av: Karin

Fina bilder =)

Glada nyheter! Skatteåterbäringen kommer imorgon! Jag kan inte hitta nåt mer viktigt hål att stoppa dem i än att åka på semester... 7000 kr räcker ju till en sista minuten...

2010-06-07 @ 21:58:51
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback