Sluttjatat?

Ok! Målarna har vart här och det har hänt lite. Än så länge ser det fortfarande ut som om vi flyttade in typ igår här men jag är ju knappt hemma. När jag väl är det så sitter jag hellre och tittar på tv, äter något gott eller gosar med katterna och Kalle. Dock är han iväg och jobbar denna vecka så jag kanske kan ta tag i hemmet lite. Kan visa lite vad som hänt sedan sist i alla fall.


Nya tapeter i datarummet. Fanns ju inget skoj att välja på så det fick bli en randig en. Den ser rätt grå ut på bilden men den ska var mer åt det svarta hållet och sedan är det en likadan vit i resten av rummet. Visar mer när jag möblat lite. Kopplat in min dator äntligen i alla fall. Tog ett tag att hitta dvi-kabeln vill jag lova. Galet jobbigt att leta!


Lagt matta i klädkammaren och ställt in den nya fotöljen. Ska nog flytta lite på spegeln eftersom fotäljen är så stor. Och just det ja. Putsa spegeln kanske! Haha! Vet i spörs hur jag ska få bort den röda färgen från listerna som de som bodde här innan har kladdat ner listen med. Kanske får ta och måla om dom.


Och så bjuder jag på en bild på mig själv i fotöljen så ni kan se hur stor/liten den är.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg tröja!

2010-06-14 @ 20:50:33
Postat av: Sofia

Jag tycker det blev skitbra med stolen, eller om det är en fåtölj, i din walk in-closet. Härligt att den snart är klar!

2010-06-17 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback