Jag är bättre än jag trodde

I dag har vi spelat squash med jobbet. Vi åkte till squashcenter och fick en genomgång i grunderna och så spelade vi typ till och från i ca: en timme. Jag är helt slut. Somnade direkt när jag kom hem från jobbet. Haha! Så otränad så det är helt sjukt. Det var rätt skoj så det blir till att ge sig på ett försök i på egna squashbana som vi har under kontoret kanske redan i morgon.

Hur som så är jag glad över mina egna bedrifter idag. Jag är imponerad över att jag träffade bollen så många gånger med tanke på att det var hål i mitt racket (eller vad det nu var för fel). Ok att Patrik nog var snäll och spelade snälla bollar till mig men hur skoj hade det vart för honom om bollen dog så fort den kom till mig hela tiden. Inget vidare spel då inte. Bara öva upp sig så man kan spela lite matcher sen.

Nej nu stänger jag ner spotyfi och drar på ett avsnitt project runway isället. Vi hörs!


Spice Girls äger som ungdomarna skulle sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback