Jo då!

Jag vet att jag latat till mig med bloggandet. Skyller på att min sambo vart i Tyskland och haft med sig kameran. Annars har jag ju haft en del saker att blogga om så det är inte problemet. Har vart på 2 födelsedagsfirande för Johanna och 1 spontanparty hos patrik. Vi hade nämligen firamest samma dag som vi skulle fira Johanna (i lördags) så efter det tog jag med Sofia till Patrik som bor i stort sätt granne med henne. Ja så nära är det inte men bor man på landet så är ju inget speciellt nära. 3 km har jag för mig att det är. I går fick Johanna äntligen sin present då Ellen inte kunnat komma i lördags. Vi satt på fräcka i flera timmar och myste.

En sak som är bra med att folk fyller år är att man kan gå ihop flera och på så sätt få tillfälle att göra massa rolia saker själv. Men Sofia ska vi ju till Barcelona i maj och med Johanna ska vi på spa i sommar. Mycket skoj framöver även om det inte är helt lätt att planera in tidpunkter som passar då alla är så upptagna hela tiden. :D Nej nu ska jag jobba vidare. Var här halv 8 idag så jag kände att jag hade tid att skriva en liten rad. Vi hör snart igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback