Barcelona 2010 dag 1, del 1

Här kommer lite bilder från resan. Har tagit en miljon kort + att Sofia säker har tagit ännu mer. Här kommer några från första dagen i alla fall. Orkar ju inte sitta här och ladda upp hela kvällen heller. hehe! Sofia och jag bytte kamera lite då och då så det är inte allt för mycket bilder på henne ifall ni undrar. Så kameraskygg är hon alltså inte. *ler*


På Skavsta tidigt på morgonen redo för äventyr.


Kalle beställer öl i "baren" på flygplanet. Det gäller att fjäska in sig hos personalen. :D


Framme på flygplatsen i Barcelona och väntar på väskan. Ja vi delade faktiskt en på 8 personer.


Incheckade på hotellet och nu på väg mot en lunch.


Nere vid hamnen.


Det var full rulle ute på gatorna med människor som spelade och dansade och sprang omkring med stora plastyxor och fjärilshåvar. Undra vad de firade.


En kall Estrella Damm i värmen.


Och snart var Barcelona ännu lite roligare.


Och så ner mot stranden.


Det var helt ok varmt i vattnet. I alla fall efter några öl.


Här vart vi kvar och hängde ett bra tag.


Försök till kort på oss själva. Syns på mig att jag fått lite sol på näsan.


Trötta och lite lagom mosiga efter en lång dag och en del öl gick vi mot hotellet när solen började gå ner.


Niklas har fått tillbaka sitt linne. Det är en lång story så den får jag ta en annan gång. :D

Ni får hålla tillgodo med dessa bilder så länge. Fortsätter med bilder från kvällen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad söte du e Sanna. Hoppast att ni hade det härligt på semestern. Miss you.

2010-05-27 @ 09:28:08
URL: http://littlemisslinn.blogspot.com
Postat av: Sofia

Alltså.... fy satan vilka gräsliga bilder på mig! Var det de bästa du kunde hitta eller? ;) Bikinibilder trodde jag dessutom var förbjudet men jag måste erkänna att den iallafall var bättre än den sista bilden på mig. Mosig var väl det minsta man kunde säga va, haha! Nu är det f-n bäst för dig att om jag ska vara med på några mer bilder så ska de banne mig visa mig när jag är snygg, annars får det vara. ;D

2010-05-28 @ 10:01:58
Postat av: Sanna

Det var ju för att jag inte hade några kort knappt på dig. Måste ju få de korten som är i din kamera om du vill vara med på lite mer kort. I alla fall från första dagen. hehe! Fast jag har några snygga kort på dig senare så du kommer få upprättelse. Ok bikiniformen är ju bra så den får du faktiskt stå ut med att den är med på kort. :D

2010-05-28 @ 11:49:13
URL: http://http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback