En del måste tro att jag är dum i huvudet

Ibland blir jag galen alltså. Visst är det störigt när folk drar till med lögner för att de tror att man ska bli gladare. Som om man har tunnt hår och någon försöker säga till en att det är tjockt för att vara snäll. Hallå man är ju inte född igår. Inte blir man gladare av det. Ok att en del kan ha lite skev bild av sig själva men inte blir det bättre att någon försöker sig på att lura i en att det man tycker inte stämmer när man VET att det stämmer. Då är det snarare personen i fråga som har skev bild på omvärlden.

Tack och lov har jag vänner som säger sanningen åt mig varesig de har samma åsikter som mig eller inte. Inte skulle de sitta och säga att jag har asstora fötter när jag har 34-35 i storlek bara för att få mig att må bättre när det är svårt att hitta skor. Inte ens de med mindre skostorlek skulle sitta och säga att jag har stora fötter. För inse fakta. Det har jag inte. 

Så där ja! Nu har jag skrivit av mig lite. Nu ska sjuklingen pallra sig mot närmsta postlåda eftersom jag inte fått väg adressändringen ännu. :)


Fräääääääääääääääässssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

????????

2010-05-06 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback