Halleluja moment

Ja eller så gott som i alla fall. HAr nämligen pratat på någon snubbe angående våra badrum i nya lägenheten. Tydligen så är i alla fall 1 av dem fuktskadat vilket betyder att de ska renovera det. HURRA! Bort med den fula 80-talsvåtrumstapeten säger jag bara. Det andra badrummet var det också något lurt med så de skulle greja med det också.

Jus nu tycker jag synd om Ellen och Patrik som opererat sig och har ont både här och där. Mitt hals och öronont och snoröverflöd känns rätt mesigt om man jämför. Min feber är dock borta så nu hoppas jag på att vara frisk och kry inom några dagar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! Äntligen lite bra nyheter vad det gäller lägenheten. Ni har ju haft sådan otur måste jag säga. Jag jobbar och sliter på jobbet fortfarande men ringer dig ikväll när jag är hemma.

2010-05-04 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback