Bucketfest

I lördags var det buketfest hos Johan. Här kommer lite bilder från min kamera och några som jag snott av Tommy. :)


Jess and me with colgate smiles


Först planerades det lite inför thailandsresan. Här har det kommit till lite folk som inte ska med men vi fick i alla fall se ett roligt bildspel inför resan som grabbarna grus fixat ihop. Bra jobbat! :)

Mycket roligt bildspel måste jag säga. :D

 

Kvällens halvskägg och gubbe. Danne som en gång satt saxen i Kalles hår på en fest fixade lite med trimmern. Vart skägget tog vägen sen, ja det hamnade fastklistrat på Dannes överläpp. Nice!

 

Dancepic

 

Hoppbild!

 

Resultat!

 

Vi tjejer ville med hoppa.

 

Häng i köket

 

Ser gravid ut på bilden. Jag alltså! Snacka om kass hållning. Haha!

 

Mer dans tills kvällen fortsatte på otten.

 

Nej nu blir det sängen och ett avnitt dexter. I morgon så kommer Bossen tillbaka från spännande möte. Har visat upp mina logotyp och skyltförslag till stor klädkedja. Håll tummarna. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med lite bilder i bloggen.... Eller alltså, det är ju jag som tjatat om det men ändå.

Synd att det inte var några bilder från Otten, jag som har passerat 30 har ju inte varit där på år och dar. ;)

2010-11-04 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback