Godmorgon!

Ja det stämmer. Jag vaknade nu. Har sovit som en liten gris så nu borde jag var frisk som en nötkärna. Bara lite snor kvar och lite raspig i halsen. Känns ändå helt ok. Sitter här med en kopp varm choklad. Milka med vår tassimo. Tror nog den är godare än marabouchokladen som jag brukar köpa till den. Framförallt så är den ju så rolig att änvända. Tassimomaskinen alltså!

Igår var vi nära att booka biljetter till London i vår. Vi ska dit i april typ tror jag med Danne och Jessica. Grabbarna brukar åka och titta på fotboll men denna gång fick vi flickvänner följa med. Finns ju så mycket annat att göra i London. Åh jag älskar att resa. London skulle jag kunna åka till hur många gånger som helst. Eller nja! Det finns ju andra ställen jag med vill se. Fast jag har prickat av rätt mycket i europa om man tar med de gånger man åkt europa runt med familjen om sommrarna. Och så en massa andra resor. Det var helt klart mycket resor när man slapp betala själv. hehe! Dock känns det som om jag har ekonomi för att klara av det själv nu. Helt ok att vara vuxen också med andra ord. Dessutom är det ju kul att åka med pojkvän och vänner.


Ibland kan man dock se ställen man inte tänkt sig. Här kom sofia och jag upp när vi åkt en station för långt med metron i Budapest. haha!

Nej nu ska jag faktiskt vara lite duktig och röja lite på uteplatsen. Måste ha koll på att inte proppa in för mycket grejer ivägen i förrådet bara. Julgrejerna ska ju snart fram så det kan ju vara bra om de ligger ytterst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback