Höll på att skratta på mig.

Ibland behövs det inte mycket för att vika sig dubbel. Vårt badrum håller på att renoveras och idag när jag kom hem upptäckte jag att jag tänker mycket olikt en hantverkare. haha! Ni ska få se lite bilder.  Det är ju inte klart än men gud så mycket bättre det blir än förut. Det kommer bli klart i veckan så då ska jag ta lite bättre bilder. På måndag ska de börja renovera barrummet där nere och då ska vi lägga ut lite själv för att få lite snyggare kakel, lampor, speglar, krokar och keramiska möbler. :) Där uppe är det ju bara vi som är och eftersom vi bor i en hyres ville vi inte lägga några extra stålar där. Vem vet. Man kanske vill flytta till hus om något år eller så.


I helgen fixade jag mig en liten spelhörna uppe ihallen. Jag plockade fram wii:t igår och ikväll har jag spelat för fullt. Förutom när jag hade DH och Dexter-paus och käkade. :)


Eftersom vi inte tagit oss i kragen och köpt möbler till hallen på övervåningen står nu lite utemöbler där. Den gröna mattan får det att kännas ännu mer utigt. Ska köpa en massa massa växter där så kan jag ha en tv-spelsdjungel där. :D


Nu till dagen skratt. Det kanske inte syns så bra på bilden men hallå. Varför sitter krokarna i stort sätt bakom toan. Kunde de inte kommit på någon annan lösning? Inte nog med det så sitter spegeln skapligt högt upp för korta mig. hahaha!


Även skåpet som sitter högt upp. Jag ser bara huvudet och når inte upp till översta hyllan typ. Hallå jag är 162 och nästan en halv cm. *asgarvar* Vad kör de efter för stadardmått tro. Avatars eller? Haha!

Ok jag är lite övertrött idag men vad gör det när det resulterar i att man ligger i magkramper av skratt på golvet av något så litet som badrumsinredning. ;) Nej nu blir det lite mer wii och sedan sängen. Mina kära katter har lärt sig ett nytt trick idag med. Öppna garderobsdörren till vattenledningarna i badrummet på nedervåningen. Antagligen luktar det spännande där när de hållt på och grejat där uppe. De öppnar, jag stänger. :) Peace out, nu blir det mario kart.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Badrummet blev skitbra ju! Fast lite mysko det där med krokarna, man undrar ju hur de tänkte.

2010-11-19 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback