Myskväll

Idag mötte jag upp Sofia efter jobbet. Vi hade lite ärenden på stan, bokade skönhetsbehandlingar och hämtade ut paket på posten och gick en runda på stan. Sedan hem till mig för matintag och planering av resan till Budapest. På lördag åker vi. Sweet!


Sofia fixar krubbet medans jag (o)tuligt nog fick ett samtal precis just då. hehe!


Mums!


Svinpäls lekte med snörena och kartongen som jag hämtade på posten. Den innehöll massa gott till vår tassimomaskin.

Nöjd nu Sofia när jag vart duktig och bloggat. Ska lägga upp lite bilder från festen i lördags med nu tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är jättenöjd med ditt bloggande, men ett par bilder från spavistelsen tycker jag du kan lägga upp. Nog för att inte jag vill visa mig i bikini i din blogg men det var ju ett väldigt mysigt ställe och det var ju en speciell händelse så det vore ju kul om det fanns någon bild från den upplevelsen. Tycker jag iallafall.

2010-11-04 @ 16:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback