Onsdagshäng



I dag har jag haft onsdagshäng med Sofia. Vi brukar ju var gräsänkor på onsdagar men idag var Kalle hemma och fick vara med och äta med oss. :) Förövrigt följde Sofia med mig och kolla på lokalen som jag tänkte hyra till mitt party. Den är nu bokad. Nu ska det bara fixas lite inbjudningar och så ska jag försöka komma på ett tema. Ideér? Jag har som vanligt massor med planer i huvudet men jag undra lite hur folk har tid så där nära inpå jul och allt. Ska nog göra det enkelt både för mig själv och andra. Men något tema blir det i alla fall. :)

Nej nu ska jag slöa lite framför tv:n innan det bli sängen. Sov gott mer er så hörs vi i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har ju massa idéer om teman, men du vet ju hur det är. Brukar ju mest vara du och jag som tycker det är kul med temapartyn. ;)

2010-11-19 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback