Snöar fortfarande

Helt otroligt vad det snöar. Har skottat för 3:e gången idag. Mys! Kunde inte vart bättre så här på första advent. Idag går jag här hemma i myskläder, dricker varm choklad, gosar med katterna, spelar wow, tvättar och har det supersoft. Nu har jag vart duktig och betalat räkningarna med. Men som vanligt har jag så klart lyckats slarva bort en. Måste införskaffa några bra fack i hallen eller något för räkningar. Vi bor för stort nu så jag slarvar bort både det ena och det andra. Vanligast är att jag lagt mobilen i något rum och sedan springer runt som en tok och letar efter den. haha! Nej nu ska jag ta på mig ett par rediga vinterpjuck och ge mig ut på baksidan mot jullådorna i förrådet. Ska bli spännande att se om jag försvinner i alla snö. :)


Katterna tycker det är skoj att titta på när det snöar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback