Vilken dag

Oj oj! Idag har man hunnit med en del under dagen. KK, Medecinskt centrum och jobbat. Men även om dagen isig inte vart någon toppen dag rent fysiskt så är det värsta att jag inte fick tag på ett skit från Lanvinkollektionen. När jag väl kom till en dator så var ju så klart allt slut. Men men! Jag ser fram emot returerna. Jag har ju fått tag på saker jag vill ha på det sättet förr. Fast när första Matthew Williams-släppet var så satt jag över en timma på nätet och shoppade runt utan att något försvann. Måste blivit något riktigt fel då för när jag loggade ut efter jag shoppat klar och sedan loggade igen direkt efter så var nästan allt slutsålt. Ibland kan tekniken missöden vara till ens fördel. :) Nej nu blir det ett avsnitt house och gos med katterna. Kalle är iväg och spelar innebandy så jag ska passa på att slöa lite. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart biodags, yeeeeeey!!

2010-11-24 @ 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback