Det kommer

Jag ska lägga upp lite mer bilder och berätta om spat och helgen. Jag har bara inte tagit mig tid. i helgen hade vi mysbesök av Jessica och Danne och tillbringade den med att äta så mycket som vi kunde och spela spel. Ja ok! Det var ju en del fotbollstittande med. :)

I går kom jag hem sent eftersom jag var på stan och flängde. nej jag shoppade inte. Det är ju faktiskt lite kvar på mitt shooppingförbud. Fatta att jag inte köpt ett plagg på snart 2 månader. Otroligt! Dock har jag ju köpt tv, och möbler och sånt istället. Men i alla fall. Igår handlades det alltså bara nytto/tråkgrejer som tex en såg. I kväll blir det storhandling av mat med Sofia. Har ett paket att hämta ut också. Nej det inget jag shoppat utan ett paket från buzzador. :D

Förövrigt är det skitsvårt att sätta ett pris på sig själv. Hur mycket är jag värd? Nu snackar vi lön här. Man vill inte ha för mycket i lön då detta sätter mer press på en själv men man kan ju heller inte säga nej till pengar. Eller? Jag har ju redan lyckats gjort det ett antal gånger. haha! Dags att försöka boosta självförtroendet lite tror jag. :)

Nu är det frulle och jag ska beställa en massa roliga saker till min tassimo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback