Kolla in håret


Kolla in vad håret tappat färg redan. Jag var ju nästan svarthårig i början. På bilden är det till och med lite blött. Ska till Barberarn på fredag och fixa lite slingor på det. Jag kommer var mitt vanliga blonda jag till jul antar jag. Fast jag hade gärna haft mörkt lite längre. Får se hur om jag blir mörk efter thailand igen. Ingen idé att försöka mig på att vara mörk när färgen bara rinner av. Och planen är ju att bada bada bada när vi är där.

Nej nu ska jag blåsa håret för snart kommer det folk hit och ska se på fotboll. Ikväll är det bucketfest hos Johan med och sedan blir det otten har jag hört. Ve och fasa. Jag trodde jag skulle slippa det där stället nu när jag är så gammal. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback