Kom och gick

Jag kom hem från jobbet, jag gick till jobbet. Ja så känns det typ. Jag somnade igår när jag kom hem och vaknade mitt i natten. ingen idé att kliva upp då precis. Därför sov jag lite till och nu är jag alltså på jobbet igen. Igår var alltså en helt ospännande dag skulle man kunna säga. Men jag är i alla fall utvilad. :)

Ellen jag var duktigare igår men jag failade lite. Åt några bitar choklad på jobbet. haha! Skärpning idag. Att det inte ska kunna gå en endaste dag utan att jag trycker i mig något onyttigt. Jaja! Livskvalité kan man ju kalla det. hehe!

Kommentarer
Postat av: ellen

ja var duktig igår...så de håller i sig men inte lika bra idag....fil och 2 mackor till middag mackerna kunde va. Hoppas det gått bra för dig idag puss och kram

2010-10-28 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback