Ni är för söta

Fast jag min blogg dött på sista tiden så ger ni inte upp. Mitt läsarantal har knappt rubbat sig. :) Jag ska helt klart bättra mig för er skull. Det har vart lite mycket på sista tiden bara. Men det är ju skönt att veta att ni stannar kvar trots bloggtorkan.

Vad har hänt sedan sist då? Ja förutom den årliga höstsnuvan och en massa annat tjafs så har Kalle och jag köpt en massa nya prylar som jag skrivit lite om redan. Ny tv, nytt ljudsystem, ny kaffemaskin, nytt matbord, nya stolar, ny matta, ny klocka, nytt skrivbord, nya lådor, ny kamera nytt liv och ny fru. Ja det var typ så det lät på kalle när han berättade för någon i telen vad vi shoppat. Haha! Ny fru (vilket tydligen är jag) ska nog ha att göra med min nya hårfärg. Dock håller den redan på att försvinna. Får nog sluta tvätta håret. haha!


Ja så där blek är jag förhoppningsvis inte. Jag har bara lite svårt med att förstå mig på nya kameran. haha! Premiärtestade den nyss.


Bjuder på en bild från min för en gång skull ganska städade klädkammare. Fortfarande inte fått upp helkroppsspegeln dock. Ska tjata på Kalle att hjälpa mig i morgon. Jag har ju faktiskt lyckats få upp allat annat själv. :)

Nej nu ska jag slöa lite mer i soffan och sedan sova. Har typ sovit hela dagen då vi är krassliga här men vi har i alla fall kunnat trycka i oss stark tacos trots halsont. Gjorde susen för snorflödet vill jag lova. Bättre än nässpray!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken bra bild på klädkammaren det blev med nya kameran! Som du sa så ser det ju nästan taget ut med ett vidvinkelsobjektiv.

2010-10-19 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback