Teknikshopping


Så har en på gårdagen färsk 47" LED flyttat in hos oss (Kalle ska alltid ha det absolut senaste). Lika så ett surroundsystem och en tassimo kaffemaskin. Ser fram emot massa härliga filmkvällar. Ikväll har vi sett Alice i underlandet. Blu-ray så klart. Skänt med en tv som ger rättvisa åt blu-rayspealren och HD-kanalerna. Även om det förra tv:n var full HD den med så hade den ju typ 3 år på nacken nästan. Så nu 3 plattskärmar i detta hushåll. Frågan är om man inte skulle inhandla en liten till badrummet med nu när det ska bli nyrenoverat. No life liksom! haha!

I morgon bär det av mot IKEA och diverse andra inredningsaffärer hoppas jag. Det ska inhandlas nytt matbord och stolar, matta till vardagsrummet och möjligen en fotölj, fondtapet, lampor och lite annat småtjafs. Sedan är det nog dags att börja spara lite pengar till thailandsresan tror jag. Månaderna flyger ju fram. Snart dags för spaweekend med tjejerna och resan till budapest med lady gaga på schemat. Bäst att hålla lite i pengarna fram över tror jag. Kreditkort och lån vill jag fortsätta klara mig utan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback