Världens roligaste jobb

Åh vad jag älskar mitt jobb ibland alltså. Visst har alla jobb för och nackdelar men jag måste säga att jag i alla fall har turen att få jobba med något jag tycker är roligt. Idag har jag tillexempel skissat på en riktigt rolig sak. Tyvärr kan jag som vanligt inte säga vad än eftersom allt är så hemligt. Men jag kan i alla fall berätta att jag håller på att rita en ny logotyp till en stor och välkänd modekedja. Askul att få händerna fria. Dessutom har vi ju nyligen uppdaterat med en lite atelje på jobbet där vi sitter och går loss med pennor och papper. Superskoj att inte behöva sitta framför en skärm hela tiden. Känns som när man hade bildlektion iskolan och var så där glad för att man skulle ha bild som nästa grej på schemat. Lektime liksom! :)

Har precis pratat med Sofia i några timmar i telefon. Vi är gräsänklingar båda två just nu så vi spenderar kvällarna med att umgås via telefon. haha! Fast smidigt är det då man kan göra annat på samma gång. På torsdag bär det ju av på spaweekend med brudarna. Ska bli så sjukt roligt och mysigt. Bara två och en halv vecka kvar till Budapestresan med. Nästa helg är det bucketfest med gänget inför Thailandsresan i dec/jan. Tiden flyger nu känner jag. Snart är det dags för en massa julfester och mitt födelsedagsparty också. Helgerna kommer vara fullsmackade med roliga grejer ända till slutet av januari. Det är bra det för annars är jag inte ett stort fan av hösten/vintern men i år känns det riktigt roligt för jag har så mycket att se fram emot.


Även små ting är trevliga. Fick denna i brevlådan idag. Innehöll krämer från Lumine och Nivea. Tackar!  Här ska testas om något råder bot på min torra vinterhud. :) Frank vill också ha en goodiebag. Han har ju vart testkisse för kattmat en gång i tiden men eftersom han är kräsnast i världen ratade han alla smakerna och åt faktiskt inte något av det vi fick testa. Dock är han väldigt förtjust i min köttfärsås och äter ibland oliver. Han är en finsmakare vill jag lova. ;)

Nej nu blir det sängen. Vi hörs imorgon gott folk.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kom igen nu då och visa vad du fick i goodiebagen! Kan ju också meddela att du tidigare lovat att visa vad du fick med dig hem efter senaste bloggfesten, men något sådant inlägg blev ju aldrig av...

2010-10-19 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback