Svulla och träna

Åhh vad trött jag är. Inte visste jag att det skulle vara så jobbigt att träna. Visst att det var ett tag sedan men jag trodde inte kroppen skulle kännas som kokt spagetti på en gång. Här kommer lite bilder från idag.


Sofia och jag lunchade buffé idag.


Man måste ju få ladda med några kg mat innan man ska träna eller?


Efter uppvärmningen på diverse maskiner spelade vi squash.


Vi var rätt värdelösa faktiskt.


Sofia underhöll mig med att visa sina konster.


Balansgurun själv.


Själv var jag inte allt för bra på det där.


Men stark som en oxe är jag allt. Eller kanske inte.


Fast vi var rätt grymma på pingis måste jag säga.

Nej nu blir det senaste survivoravsnittet och sedan sängen. Är helt slut. Vi var där aslänge så jag har rört på mig mer än vad jag gjort på en hel vecka tror jag. Hämtade min goodiebag idag av Emma som hon så snällt tagit hand om. Ska visa vad det var får trevligt i den. Men det tar vi i morgon. Nu orkar jag inte lyfta häcken från stolen. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad händer med bloggen då? Eller rättare sagt; varför händer det inget?

2010-09-28 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback